آيا تغيير ساختار URL شما ايده بدي است؟

يادداشت اثبات كننده: "سئو بپرسيد" هر هفته هفته توسط متخصصان سئو تخصصي جني هالاس و كريستين شچينجر انجام مي شود. به سخت ترين سوال سئو خود فكر كنيد و ساختار ما را دور بزنيد. ممكن است پاسخ خود را در پست زير # اسكانSEO ببينيد!

url چيست

اين هفته براي "يك سؤال بپرسيد" ، ما از Emma در يوركشاير انگليس سؤال داريم. او سؤال مي كند:
"وبلاگ من ترافيك كمي دارد. در صورت تغيير ساختار آدرس هاي اينترنتي ، آيا اين يك برداشت غير عملي است؟ يا از طرف ديگر ، آيا اين كار در حال حاضر قابل قبول است در حالي كه ترافيك كم است؟"
پاسخ مناسب معادل زماني است كه ما به چنين تعداد عظيمي از موقعيت هاي مختلف SEO نگاه مي كنيم - بستگي دارد.
اين ممكن است كه ممكن است ، به چه دليل بستگي دارد؟
توضيحات شما در مورد بهبود اين طبيعت بايد با احتياط انديشيده شود. به چه دليلي مي گوييد كه در حال پيشرفت اين پيشرفت هستيد؟
به شرط اينكه شما خيلي درباره تجارت يا توضيحات مرحله اي در مورد انجام چنين كارهايي فكر نكنيد ، بهتر است كه اين كار را انجام ندهيد.
به هر صورت ممكن است ، مواقعي اتفاق بيفتد كه چنين تغييري غيرقابل اجتناب باشد.
بيشترين انگيزه شناخته شده براي تغيير ساختار URL هاي شما در هنگام بازخواني مجدد سازمان ، حركت سايت يا به روزرساني در جايي است كه برخي از سايت ها مؤلفه هايي مانند نام فضا ، انواع آيتم ها ، مركز موضعي يا تغييرات مرحله را دوباره مشخص نمي كنند.


توجيهات معتبري وجود دارد براي بهبودي كه بر ساختار URL شما تأثير بگذارد ، وجود دارد ، اما سؤال اين است:
آيا براي شما توصيه مي شود ساختار URL خود را تغيير دهيد؟
پاسخ مناسب به اين شانس است كه مي توانيد بدون توجه به آنچه انجام دهيد ، فاصله استراتژيك را از آن حفظ كنيد.
چرا بايد سعي كنيد ساختار URL خود را حفظ كنيد
دلايل قطعي وجود دارد كه شما بايد براي حفظ ساختار URL خود ، در هر نقطه قابل درك ، خارج از سئو ، وجود داشته باشيد.
به عنوان مثال ، ممكن است يك تغيير باعث بوجود آمدن نشانك هايي شود كه مشتري ها در برنامه خود از بازديد از سايت يا پيام هاي شما منتقل شده اند ، خراب كنند.
تغيير ساختار URL ، اساساً ، رابطه ارتباطي فوري را كه مشتري با سايت شما دارد تخليه مي كند.
يا از طرف ديگر ممكن است شما داراي مواد تبليغاتي يا بيمه اي باشيد كه از URL هاي شما در ايجاد آنها استفاده كرده اند ، كه اكنون بايد به برخي از آنها آسيب برساند.
در حالت ايده آل ، شما در 301 پياده رو قرار داده ايد. در هر صورت ، اگر سايت شما بازسازي كامل را تجربه كرده است ، ممكن است هيچ صفحه فوري براي ارسال مشتري براي شما وجود نداشته باشد ، در اين صورت ممكن است مدتي آنها را گم كنيد.
به احتمال زياد ، بيشترين انگيزه ها براي ناديده گرفتن چنين پيشرفتي بدون توجيه معتبر با سئو شناسايي مي شود.
مهمترين مورد پيوستن به آن و زمان Google براي كشف مجدد صفحات سايت شما از طريق URL هاي جديد است.
اتصالات
اتصالات به سايت شما هنوز يكي از عناصر برتر مكان يابي در SEO است.
كيفيت اتصال ، در كنار مقدار رابط ، يكي از نسبت هاي اهميت و قابليت اطمينان بالقوه سايت شما براي Google است.
بهبود معنايي.
موثرترين روش براي رتبه بندي 70٪ از صفحات شما در 5 هفته بالاتر است. مورد اعتماد بيش از 30،000 مدير وب سايت ، كارآفرينان و جوانب مثبت SEO.
وب سايت خود را تست كنيد
اطلاع
در زماني كه شما يك تعميرات اساسي سايت را انجام مي دهيد ، مي توانيد همزمان رابط ها را از دست دهيد ، متعاقباً از افتخار سئو سايت خود كاسته مي شود.
به همين دليل است كه آنقدر مهم است كه شما يك نقشه نويسي حال و آينده را ايجاد مي كنيد و مي توانيد اين صفحات را با استفاده از يك 301 (تغيير جهت تغيير مسير) به صفحه ديگري تغيير دهيد كه با صفحه اصلي قبلي مطابق علاقه اصلي موضع باشد.


با اين شانس خاموش كه مي خواهيد يك صفحه قديمي را به صفحه اي تغيير دهيد كه در مركز موضوعي قابل مقايسه نيست ، Google ممكن است تخمين آن اتصالات را تخليه كند.
همچنين ، سعي كنيد در صورتي كه اين نوع صفحه نيست ، هر يك از صفحات خود را به صفحه فرود يا صفحه سطح بالا منحرف نكنيد. گوگل اظهار داشته است كه مي تواند در اين موارد اتصال را ارزان كند.
در صورت خرابي اتصالات شما ، اين بدان معني است كه شما بخشي از پروفايل اتصال خود را از دست مي دهيد و اگر اين اتصالات قابل توجه باشند ، مي تواند به رتبه سايت شما آسيب برساند.
به همين ترتيب ، در اين مدت ، هر يك از اتصالات خارج از سايت خود را كه بايد تغيير دهيد نيز به خاطر بسپاريد.
به عنوان مثال: جنگهاي صليبي ، مراحل اجتماعي ، و تبليغات خارج از سايت نيز به همين ترتيب نياز به تغيير دارند ، پيوستها نيز تغيير كرده اند.
زمان Google براي كشف مجدد پيوندها
گوگل براي مدتي صاحبان سايت را ترغيب كرده است كه ساختار URL را تغيير ندهند ، مگر اينكه بسيار مهم باشد.
همانطور كه جان مولر در يك رشته Reddit در مورد تغيير ساختار URL ابراز كرد ، نياز به سرمايه گذاري زيادي براي Google دارد تا دوباره بتواند به سايت شما وصل شود.
"تأثير بيشتر از تغيير يك آدرس اينترنتي (تمام صفحات در آن پاكت ها) خواهد بود - كه به طور مداوم تلاش مي كند تا دوباره پردازش شود. من از تغيير URL ها خودداري مي كنم ، مگر اينكه شما انگيزه زيادي براي انجام چنين كارهايي داشته باشيد ، و شما مطمئن هستم كه آنها در طول مسافت طولاني مانند آنها خواهند ماند. "
در اين مدت ، ممكن است با ركود در r روبرو شويد

گزارش سئو: كدام ماده متريك و چگونگي استفاده از آنها به خوبي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.