يك اندازه گيري حيرت انگيز از اطلاعات در دسترس كارشناسان SEO وجود دارد.
برخي از آن مفيد است ، اما يك تن هم مفيد نيست.
بسيار خوب ممكن است نوشتن در مورد اطلاعاتي كه درك نمي كنند جذاب باشد. ما ممكن است اطلاعاتي را كه در گزارش سئو شخص ديگري استفاده شده است ، مشاهده كنيم يا اين يك سنجشي است كه ما در مورد بسياري از آنها فهميديم.
آناليز سئو سايت
در حقيقت ، به جز اگر محتاط باشيد ، گزارش ها مي توانند به اطلاعات رواني بي فايده تبديل شوند.
آناليز سئو سايت بايد نشانگر اجراي اصلي باشند. در صورت عدم كمك به تشخيص اينكه آيا اجراي برجسته در حال بهبود است يا خير ، نبايد در آنها گنجانيده شود.
گزارش براي چيست؟
هنگام تهيه گزارش بايد تشخيص دهيم كه چه گزارشي بايد ظاهر شود.
آيا گزارشي از اجراي طبيعي است كه معمولاً صحبت مي كند؟
به راحتي مي توان گفت كه ما در مورد رفاه تخصصي سايت و يا نتيجه تلاش تلاش مي كنيم؟
اين بايد مرحله آغازين را كه اندازه گيري گزارش را انتخاب مي كنيم ، قاب كند.
بخش هايي از گزارش SEO خوب
گزارش مناسب سئو به انتقال درك و مراحل بعدي كمك مي كند.
بايد جزئيات كافي داشته باشد تا فرد تصميم گيرنده تصميم بگيرد.
داده هاي مرتبط را درج كنيد
گزارش ها بايد شامل اطلاعاتي باشند كه به موضوع مورد بررسي مربوط مي شوند.
آنها نبايد داده هاي اضافي را بر يك نفوذگر غلبه كنند.
آنها را مختصر نگه داريد
گزارش ها بايد به اندازه كافي مختصر باشند كه اطلاعات و درك مناسب چيزهايي جز كشف آنها دشوار است.
سريع بودن ممكن است تضاد بين گزارش فاش شده و ناديده گرفته شود.
اطلاعاتي را كه مختصراً براي آنها حساب مي شود ، نگه داريد.
در بعضي موارد ، يك طرح كلي ترجيح مي دهد اطلاعات را از طريق جدول آن نشان دهد.
مخاطب را به ياد بياوريد
گزارش ها بايد با ضروريات ذينفع متناسب باشد.
ممكن است اين گزارش براي يك متخصص SEO ديگر يا رئيس نظارت بر سازمان ايجاد شود. اين دو جمعيت ممكن است به اطلاعات كاملاً متفاوتي نياز داشته باشند تا به پيشرفت عملكرد سئو كمك كند.
ضرورت هاي گزارش دهنده گزارش براي حل و فصل در مورد انتخاب و شناخت مراحل بعدي بايد در نظر گرفته شود. يك SEO شخصي ممكن است به جزئيات اينكه صفحات در حال بازيابي يك اشتباه سرور 404 هستند ، نياز داشته باشد ، اما نظارت اجرايي نظارت احتمالاً نخواهد داشت.
درك آنها را آسان كنيد
آنها بايد زبان غير قابل توضيح را حذف كنند يا پيش بيني كنند كه نفوذ كنندگان بايد اهميت خود را از بينش جمع كنند.
گزارشهايي را با توجه به اطلاعات ذينفع تنظيم كنيد.
استفاده ليبرال از زبان براي شخصي كه در اين كار فعاليت ندارد ، ممكن است باعث شود كه آنها گزارشي را از دست ندهند.
از طرف ديگر ، زبان و اختصارات براي كسي كه SEO را مي داند خوب است و مي تواند به كوتاه نگه داشتن گزارش كمك كند.
آنها را بي طرف نگه داريد
گزارش هاي افزايش طراحي وب سايت نوعي تبليغ داخلي است. از آنها مي توان براي مشخصه كلي كار عالي SEO كه به اتمام رسيده است استفاده كرد.
گزارش ها بايد هرچه ممكن باشد صريح و بي طرف باشد. آنها نبايد از منفي دور بزنند.
كاهش در اعدام بعد از مدتي مي تواند موارد اساسي را برجسته كند. اينها نبايد از گزارش حذف شوند زيرا به نظر عالي نمي رسد. آنها روشي ايده آل براي پشتيباني از پيشنهادات استاد شما براي مراحل بعدي هستند.
بينش كنيد
اطلاعات به تنهايي احتمالاً براي بسياري از آنها بي تأثير است.
گزارش ها نبايد به صورت ساده باشند.
درك و پايان نيز بايد ترسيم شود.
اين به معناي يك استاد سئو است كه ما بايد با بررسي اطلاعات ، گزينه اي براي افزايش ارزش گزارش داشته باشيم. تصميمات ما را مي توان به عنوان فعاليتها يا توصيه هايي براي پيشبرد مسير معرفي كرد.
بطور صحيح تحقيق در اندازه گيري ها
اندازه گيري هاي اشتباه استفاده شده مي تواند باعث شود كه اهداف ضعيف ساخته نشوند. يك مورد از اين "نرخ كلاهبرداري در كل سايت" است.
يك پرش به طور مرتب به عنوان بازديد از سايتي تخمين زده مي شود كه باعث انفرادي شدن يك صفحه مي شود و هيچ ارتباط متفاوتي در آن رخ نمي دهد. ميزان ريكوچت ميزان بازديد همه از سايتهايي است كه به عنوان يك جست و خيز به سر مي برند.
سرعت تبخير يك صفحه مي تواند ارزشمند باشد ، اما دقيقاً در صورتي كه در تضاد باشد و چيز ديگري باشد.
به عنوان مثال ، اگر تغييراتي در طراحي صفحه ايجاد شده و ميزان پرش آن افزايش يافته است ، مي تواند مسئله بازديد مهمانان با قالب جديد را نشان دهد.
به اين ترتيب كه ممكن است ، دادن يك حساب كاربري از سرعت صفحه بدون ايجاد نگاه بيشتر به اندازه گيري هاي مختلف مي تواند نادرست باشد.
به عنوان مثال ، اگر پيشرفتهاي صفحه به منظور كمك به ميهمانان در كشف داده ها از هرچه اثربخش تر باشد ، گسترش نرخ كراوات مي تواند نشانگر رونق برنامه جديد باشد.
تمايز در نرخ باب در بخش انزوا به عنوان بخشي از پيشرفت قابل استفاده نيست.
بنابراين ، همچنين ارائه جزئيات در مورد ميزان عادي پوسته پوسته شدن در كل سايت به طور معمول فريبنده است.
چند صفحه در سايت ممكن است سرعت بالايي داشته باشد اما كاملاً خوب است. براي مثال:
يك صفحه تماس ممكن است يك تن از مهمانان را پيدا كند كه يك شماره تلفن را كشف مي كنند و سايت را ترك مي كنند تا با آن تماس بگيرند.
صفحه فرود يا مورد بدون صفحه ge با نرخ پرش زياد ، عموماً نشانه اي از آن است كه اين صفحه به نيازهاي مشتري ، مطابق آنچه ممكن است ، پاسخ نمي دهد.
گزارش ها بايد از دامنه اندازه گيريها به استنباط برسند.
به ندرت مي توان از هر اندازه گيري در قطع استفاده استفاده كرد و هنوز درك دقيقي را كه بايد ترسيم شود ، تقويت مي كند.
اعتماد بيش از حد به معيارها
اندازه گيري هاي مختلفي وجود دارد كه به آنها بيش از حد وابسته است. به عنوان مثال تناسب اختيارات يك صفحه يا منطقه.
اين اندازه گيري هاي بيروني به خوبي مي توانند توانايي موقعيت يابي يك صفحه را با توجه به ابزارهاي جستجوي وب مشخص كنند ، اما هرگز به صددرصد دقيق نمي رسند.
اگر سايتي پس از مدتي در حال پيشرفت باشد ، ممكن است ظاهر شود اما دقيقاً در برابر محاسبه دستگاه آشكارساز.
اين نوع اندازه گيري ها مي تواند براي استفاده از متخصصان سئو مفيد باشد ، اما مي تواند در هنگام آشكار شدن سرپرستان ، مشتريان و شركا مشكلاتي ايجاد كند.
در صورت عدم آمادگي مناسب درمورد اينكه اين نمرات به چه معني است ، جمع كردن آنها به عنوان هدف سئو براي آنها ساده است. آنها قطعاً چنين نيستند.
به خوبي تغيير در ترافيك طبيعي يك هدف است. دو اندازه گيري به طور مداوم مطابقت ندارند.
كدام يك از معيارها؟
كدام اندازه گيري ها را بايد براي نشان دادن اجراي سئو استفاده كرد و به انگيزه اين گزارش متكي است. به همين ترتيب به آنچه كه ذينفع بايد ببيند متكي است.
بهبود معنايي.
موثرترين روش براي رتبه بندي 70٪ از صفحات شما در 5 هفته بالاتر است. مورد اعتماد بيش از 30،000 مدير وب سايت ، كارآفرينان و كارشناسان سئو.
وب سايت خود را آزمايش كنيد
تجاري
ممكن است معدود مشتري يا مدير عادت داشته باشند گزارش هايي را با اندازه گيري هاي خاص در آنها بپذيرند. چه بسا كه گزارشات سئو با اعلام خود و همه موارد در نظر گرفته شده ، اميدوارند كه اندازه هاي خاصي را مشاهده كنند.
اين فكر هوشمندانه است كه در صورت وجود چيز خاصي كه ممكن است بخواهيد بدانيد از طرف ذينفع گزارش شود.
اين گزارش بايد به طور مداوم به موضوع واقعيت تجاري و اهداف نمايش دهنده برند بازگردد. اندازه گيري هاي مورد استفاده در گزارش بايد در صورت دستيابي به اهداف انجام شود.
به عنوان مثال ، اگر هدف نمايش فروشگاه حيوان خانگي گسترش پيشنهادات "ظروف حيوان خانگي بدون لغزش" در آن زمان باشد ، اندازه گيري هايي كه بايد براي گزارش سئو به خاطر بسپاريد:
به طور كلي ترافيك به صفحات موجود در پاكت www.exampledomain.com/pet-extras/bowls/non-slip.
ترافيك طبيعي به آن صفحات.
به طور كلي و تحولات طبيعي در اين صفحات.
معاملات كلي و طبيعي در اين صفحات.
ريكوچ سرعت هر يك از اين صفحات.
حجم ترافيك از SERP هاي طبيعي وارد اين صفحات مي شود.
پس از مدتي اين گزارش به تشخيص اينكه آيا SEO به هدف گسترش پيشنهادات غذاهاي حيوان خانگي بدون لغزش اضافه مي كند كمك خواهد كرد.
گزارش هاي عملكرد طبيعي
اينها گزارشهايي هستند كه به منظور ارائه تصويري از اجراي در حال انجام جستجوگرها در يك سايت است. آنها پس از مدتي درك سطح بالايي از منبع و انجام ترافيك طبيعي مي دهند.
آنها بايد اطلاعاتي را درج كنند كه نشان دهنده عدم دستيابي به اهداف كسب و كار ، ويترين و سئو باشد.
گزارش اجراي سئو بايد در كانال شكار طبيعي هم به تنهايي و هم در ارتباط با كانالهاي مختلف سرچشمه بگيرد.
با اين كار مي توان تأثير كانالهاي مختلف را در دستيابي به سئو مشاهده كرد. به همين ترتيب مي توانيم هر الگوي يا نمونه اي را بشناسيم.
اين گزارش ها بايد باعث شوند تا مخاطب بتواند تأثير حركت سئو در حال انجام در ترافيك طبيعي را تشخيص دهد.
اندازه گيري براي گنجاندن
برخي از اندازه گيري هاي عالي براي ارائه جزئيات مربوط به گزارش هاي اجراي طبيعي عبارتند از:
به طور كلي بازديدكننده داشته است به طور كلي: ميزان بازديد از سايت چيزي را براي مغايرت با بازديدهاي شكار طبيعي ارائه مي دهد. مي توانيم بگوييم كه آيا ترافيك طبيعي كاهش مي يابد ، اگرچه به طور كلي ترافيك در حال گسترش است يا اينكه ترافيك طبيعي به رغم افت عمومي در شبكه ساعت شلوغ در حال توسعه است. قابل استفاده است كه از اطلاعات بازديدكننده داشته است به طور كلي صحبت كنيد و درك كنيد كه آيا منظم در برجستگي سايت وجود دارد يا خير.
بازديد از طريق كانال از طريق كانال: ميزان بازديدهايي كه از هر كانال نمايش داده مي شود باعث مي شود در صورت تأثير كانالهاي مختلف در اجراي سئو ، تشخيص دهيد. به عنوان مثال ، تبليغات جديد PPC كه در وب به سر مي برند مي تواند به معناي cannibalization از ترافيك شكار طبيعي باشد.
تمام اوج ترافيك و اهداف ترافيكي طبيعي: آيا ميهمانان اهداف تعيين شده در برنامه نويسي تحقيق سايت را به پايان رسانده اند؟ با نگاهي به ميزان مصرف طبيعي و ساير اهداف ترافيكي ، دوباره به شما كمك خواهد كرد كه در صورت اتمام ترافيك طبيعي در بالا يا در زير تحقق هدف عادي در تضاد با كانالهاي مختلف ، تشخيص دهيد. اين مي تواند به تصميم گيري در مورد اينكه آيا جنبش سئو به اندازه مورد اعتماد نتيجه مثبتي دارد ، كمك مي كند.
ترافيك سطح صفحه: اگر صفحات مطمئني وجود دارد كه از اواخر رها شده اند ، به عنوان مثال ، ماده جديد يا تقويت كننده كلمه تماشا ، شامل طبيعي طبيعي باشد
اندازه گيري هاي رفيعي براي آنها اين به معني دانه دار شدن در افشاي شماست. گزارش از ترافيك طبيعي بعد از مدتي ، تحولات در صفحات (در صورت مناسب) و فعاليتهاي انجام شده از آن صفحه. اين ممكن است ظاهر شود كه كار در حال انجام در گسترش ترافيك طبيعي به آن صفحات مؤثر باشد يا خير.
جلسات صفحه تبريك طبيعي: صفحاتي كه ميهمانان از SERP هاي طبيعي روي آن قرار گرفته اند. اين تشخيص مي دهد كه كدام صفحات داراي بيشترين ترافيك به سايت هستند. از اينجا ، صفحاتي كه بهبود نيافته اند ، اما نشان از پتانسيل رانندگي در ترافيك دارند.
Google Analytics screenGoogle Analytics مي تواند روشي باورنكردني براي تصميم گيري مهمانان از طريق كانال براي سايت شما باشد
گزارش رتبه بندي Catchphrase
يادداشتي در مورد گزارشهاي رتبه بندي نتايج جستجوگرها قبل از گنجاندن آنها ، درباره آنچه ظاهر مي شوند فكر كنيد.
يك گزارش كلي از "سايت شما براي مكانهاي نمايشي X موقعيت يابي مي كند" هيچ درك و فايده اي با ارزش براي مسير پيش رو ندارد.
كداميك از مسيرهاي دستي؟
آيا آن دسته از رانندگان Drivin هستند
ترجيحا اطلاعات بايد از دستگاههاي شخص ثالث مانند كنسول جستجوي Google بيرون كشيده شود تا نشانه اي از موقعيت يابي دقيق را كه مي تواند تحت شرايط مورد انتظار داشته باشد ، ارائه دهد.
گزارش هاي تخصصي عملكرد
اجراي عالي SEO به سايتي احتياج دارد كه بتواند توسط فهرستهاي وب پنهان شود و به طور موثر سفارش دهد.
اين بدان معني است كه بررسيهاي مرسوم بايد كامل شوند تا بتوانند صفحات مناسب را از نمايش در SERP ها حفظ كنند.
گزارش ها حاشيه اي كاملاً مشابه با بررسي ها نيستند كه در يك بررسي تخصصي ، عوامل بسياري از عوامل مؤثر بوده و در مورد آنها تحقيق مي كند.
يك بررسي تخصصي دقيق مي تواند بسيار زياد باشد. براي بهبود ارائه سايت بايد نياز به تجزيه و تحليل موضوعات و تكنيك ها داشته باشد.
مشروط بر جمعيت يك گزارش تخصصي كه ممكن است نياز به مشخص كردن موضوعات داشته باشد. همچنين بايد برجام را در مورد كار قبلي سئو نشان داد.
راه دانستن اينكه چه اندازه گيري هايي را بايد براي تهيه گزارش تخصصي به خاطر بسپاريد ، درك آنچه در سايت اتفاق مي افتد تا اين مرحله است.
در فرصتي خاموش كه كار در سايت از اواخر به پايان رسيده است براي حل يك مسئله ، اندازه گيري هايي را نشان مي دهد كه نشان دهنده دستيابي به آن رفع است.
به عنوان مثال ، اگر مشكلي با يك دام خزنده خزنده در سايت كه برطرف شده است وجود دارد ، در آن نقطه گزارش از اندازه گيري هاي شكاف و سوابق گزارش شويد.
اين احتمالاً براي هر گزارش تخصصي ضروري نخواهد بود ، اما تمايل دارد كه در اين واقعه ارزشمند باشد.
در صورت خاموش بودن سايت در زمينه انباشت به تدريج ، در آن مرحله اندازه گيري سرعت بار براي گزارش تخصصي قابل توجه خواهد بود.
به شرط خاموش بودن سايت ، در زمينه جابجايي مناسب ، مشكلي وجود دارد ، در اين مرحله با ارائه حسابرسي از اندازه گيري هايي از قبيل حجم جستجوي Google Console ، سهولت استفاده همه جانبه از اشتباهات پس از مدتي مي توانيد در صورت بهبود وضعيت نشان دهيد.
يك روش مناسب براي به دست آوردن اندازه گيري ها در يك گزارش تخصصي SEO از جمله اولويت بندي فعاليت ها است.
در صورتي كه اندازه گيري ها نشان مي دهد برخي از مسائل مهم وجود دارد ، همه موارد در نظر گرفته شده آنها را علامت گذاري كنيد. در صورت خاموش بودن مواردي كه مي توانند بعد از مدتي مكث يا رفع شوند ، اين ويژگي را نشان دهيد.
سئو تخصصي مي تواند بر افرادي كه متخصص آن نيستند ، احساس قدرت كند.
جدا كردن موضوعات به نيازها مي تواند گزارشات شما را به طور فزاينده اي باز و قابل توجه جلوه دهد.
اندازه گيري براي گنجاندن
اندازه گيري هاي مطمئني وجود دارد كه مي تواند به عنوان جنبه اصلي يك گزارش تخصصي نمايشگاه داراي ارزش باشد:
كدهاي واكنش سرور: پيگيري پس از مدتي از تعداد و سطح صفحات بازيابي يك كد واكنش غير 200 مي تواند منطقي باشد. بررسي سايت بايد تصميم بگيرد كه دقيقاً كدام صفحات 200 كد واكنش را بازيابي نمي كنند. اين داده ها ممكن است براي ذينفع گزارش نمايشگاه تخصصي ارزشمند نباشد ، بنابراين ممكن است هوشمند تر باشد كه آن را به عنوان بخش مرجع يا به هيچ وجه درج نكرده باشد. در صورت خاموش بودن حجم كدهاي واكنش غير 200 پس از مدتي ، اين مي تواند يك نشانگر مناسب براي رفع مشكلات تخصصي در سايت باشد. در صورت بالا آمدن ، در آن مرحله تمايل به كاهش مي يابد كه بايد كارهاي بيشتري انجام شود.
بار سرعت بار صفحه: تهيه حساب كاربري طبيعي بار بار صفحه در سايت پس از مدتي مفيد است. اين مي تواند نشان دهد كه آيا سرعت پشته سايت در حال بهبود است يا خير. آنچه كه ممكن است به طور قابل توجهي به تدريج براي تحقيق مفيد باشد سرعت بار عادي پنج صفحه اصلي سريع و پنج كندترين صفحه است. اين ممكن است در صورت وجود قالبهاي مطمئن وجود داشته باشد كه فوق العاده سريع مانند صفحاتي كه ممكن است نياز به بهبود بيشتر داشته باشد وجود دارد.
هرگونه اطلاعاتي كه نياز به اقدام را نشان مي دهد: اين يك تركيب بسيار مهم است. در صورت عدم وجود اشتباه در سايت ، آن را از سفارش خود باز مي دارد و بايد در گزارش نشان داده شود. اين ممكن است در رابطه با پاسخ به گزارش بي نظير باشد. اندازه گيري ها مي توانند اطلاعات مربوط به شيب ، زمان پايين سايت ، افزايش نقشه برداري و موارد ديگر باشند.
گزارش هاي ارجاع شخص ثالث
تلاش براي مراجعه به شخص ثالث مي تواند مزايايي براي سايت قبلي داشته باشد كه موقعيت خود را با فهرست هاي وب تقويت كند.
هرگاه پيشرفت قابل تحسين پيش مي رفت ، اتصالات بايد به همين ترتيب افراد را به سايت هدايت كند. گرفتن اين داده ها در گزارش هاي ايجاد لينك خارجي نيز ضروري است زيرا اين يك بخش مناسب از پيشرفت است.
اندازه گيري براي گنجاندن
نشاني هاي اينترنتي از اتصالات برداشت شده - كدام اتصالات در يك بازه زماني دقيق انتخاب شده اند.
كدام ارتباطات از طريق اقدام ارجاع شخص ثالث افزايش يافته است - از اتصالات برداشت شده كدام يك از اينها را مي توان با مشروعيت براي تلاشهاي دستيابي به آنها نسبت داد.
ارتباطات رانندگي ترافيك - از اتصالاتي كه در مدت زماني كه ترافيك ارجاع به ارمغان آورده شده است و ميزان بازديدكننده دارد ، چقدر است.
ممكن است شما را به عنوان يك صفحه يا نمره كيفيت منطقه در اين گزارش ها وارد كنيد. به شرطي كه اين منجر به كفايت يك فاكتور شود
نبردي كه توجيه پذير باشد
به هر حال به ياد بياوريد كه اتصالات سايتهاي بسيار مهم در حال حاضر بدون در نظر گرفتن اين كه آيا قدرت بالايي ندارند ، از سايت شما بهره مي برند.
سعي كنيد تلاش هاي خود را به تنهايي از بين نبريد با توجه به اينكه اتصالات برداشت شده با اين اندازه گيري ها نمره بالايي نمي گيرند.
نتيجه اينكه معيارهايي را كه بايد در يك گزارش درج كنيد ، تعيين مي كند كه اين گزارش براي چيست.
شناسايي كنيد كه اهداف تحت تأثير فعاليت سئو قرار دارند و با استفاده از معيارهايي كه موفقيت يا شكست را نشان مي دهد گزارش دهيد.
به ياد داشته باشيد از داده هايي كه به شناسايي اين امر كمك نمي كند ، پاكسازي كنيد. اين مي تواند گمراه كننده باشد و مانع از ارسال پيام شود.
آيا تغيير ساختار URL شما ايده بدي است؟
- یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ ۱۷:۳۱
- ۷۸۸ بازديد
- ۰ نظر