توضيحي كه ما اين راهنما را هر سال تهيه مي كنيم ممكن است براي كارآفرين عادي مشهود نباشد. در صورتي كه به سادگي با سئو كار خود را شروع مي كنيد ، مهم است كه به دليل تغييرات محاسباتي قابل پيش بيني گوگل ، تكنيك ها ، نكات و فريب همه نياز به پيشرفت بعد از مدتي دارند.
سئو چيست ؟
به حقيقت گفته مي شود ، بيشتر آنچه كه فقط 5-6 سال عقب مانده است ، در سال 2019 اصلاً مناسب نيست.
از همه صداقت ، پر كردن كلمات كليدي بدون شك مقاله اي اصيل بود. در آن زمان ، وبلاگ خصوصي وجود داشت كه سازمان دهي فرار انجام دهد. همچنين ، نبايد از فضاهاي دقيق مسابقه نيز غافل شويم.
در حالي كه يك سال پيش در واقع سال قابل توجهي براي صنعت طراحي سايت طراحي شده بود ، اكثر استراتژي هاي سئو كه كار كرده اند (خوشبختانه) در سال 2019 موفق خواهند بود.
با شمار زيادي از مشترياني كه به اداره هاي ما خريداري شده اند ، بخشي از اطلاعات قابل خزنده و خزنده وب را با سرعت قابل توجهي پيدا مي كنيم. اين بدان معناست كه ، يك نگاه پرندگان در مورد تلاش براي به دست آوردن رتبه هاي بالاتر مي داند ، و چه نمي كند.
بنابراين بايد به تكي هاي فلزي برسيم. در اينجا تركيبي از 5 نكته مهم و فريب دهنده سئو در نظر گرفته شده در سال 2019 آورده شده است.
1. كلمات كليدي هوشمند
در صورتي كه نسخه اين مقاله 2018 ما را بخوانيد ، اين مورد امري عادي به نظر مي رسد. علاوه بر اين ، با توجه به شرايط فعلي.
Catchphrase سؤال درباره يكي از استراتژي هاي سئو است كه (خوشبختانه) در طول سال ها تغيير زيادي نكرده است ، و احتمالاً يكي از ضروري ترين ها براي گرفتن حق است.
اين امر در دستيابي به اشخاص ثالث ، سئو روي صفحه و ترويج مواد براي دستيابي ضروري است. به راستي ، در صورت انجام هرگونه مشاغل در وب ، بايد محدوديت هاي lookfrase را در برخي موارد وارد كنيد.
در اصل ، كلمه كليدي قدرتمند كه روي زمينه هاي اصلي بسيار تمركز دارد ، هر برنامه موثر SEO را جستجو مي كند
به خاطر داشته باشيد ، كلمات كليدي در مورد اهميت و درك ويژه سايت شما براي شرايط پيگيري صريح تصميم مي گيرند.
فهميدن چگونگي انتخاب بهترين كلمات كليدي تماشا و تمرين را لمس مي كند. اينگونه كه ممكن است استرس نداشته باشيد ، علم پيشرفته اي نيست.
ما ملزومات زير آن را مي پوشانيم. به شرطي كه به يك راهنماي كلي احتياج داريد ، ما اينجا را براي شما ايجاد كرديم.
مباني تحقيق Catchphrase
با ساختن يك مجموعه كوتاه از موضوعات ، موارد و يا كارهايي كه با تجارت شما مشخص شده است ، شروع كنيد. همه آنها را در صفحه گسترده ضبط كنيد.
در مرحله بعد ، ما پيشنهاد مي كنيم از دستگاه بكارگيري دقيق دستگاه UberSuggest استفاده كنيم. اين به شما اطلاعات ارزشمند زيادي مي دهد ، و تغييرات انتخابي گيرنده را نيز بايد در نظر بگيريد.
بنابراين با وارد كردن يك گيربكس به داخل دستگاه شروع كنيد.
تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 1
مي توانيد براي آشنايي با كلمه Watch اطلاعاتي را كه به دست آمده است بررسي كنيد. بعد ، بر روي "مشاهده همه ايده هاي كلمات كليدي" كليك كنيد.
تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 2
سرانجام ، اطلاعات مربوط به هر يك از تصميمات منحصر به فرد خود را در صفحه گسترده خود ارسال كنيد.
تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 3
در حال حاضر قسمت لذت مي آيد.
پيشروي اين پيش پا افتاده و انتخاب هاي غيرقابل استفاده را تخليه كنيد. برخي بيش از حد متمركز خواهند شد و برخي ديگر حجم بسيار كمي دارند.
نكته اصلي پيشرفت ، يافتن هماهنگي بين شدت و درخواست است.
در بيشتر مواقع غير از اين ، كلمات كليدي محبوبيت با جديت بيشتري براي كسب رتبه پيدا مي كنند. بنابراين ، مگر اينكه جنجالي بزرگ و عميق تري داشته باشيد ، فاصله اي استراتژيك از متمركزترين عبارات حفظ كنيد.
سعي كنيد استرس نداشته باشيد. به طور منظم ، كلمات كليدي گسترده و علاوه بر اين مبهم ، ماهانه به ماه به نظر مي رسد اما هنوز ترافيك كم كيفيتي به نظر مي رسد.
مراقب باشيد براي گرفتن عبارات در حجم متوسط كه پرونده تهاجمي كمي دارند ، هوشيار باشيد. اينها نمرات "SD" كمي دارند و بهتر از حجم شكار متوسط (دو يا سيصد نفر براي اصطلاحات تخصصي مفيد است).
به شرطي كه در كشف مسيرهاي منطبق با اين شرايط مشكل داشته باشيد ، در تنظيم شرايط جستجوي هدف خود به شرح زير ضربه بزنيد:
فعاليت تحريك - براي هدف قرار دادن مشتريهاي بالقوه ، عبارتهايي از فعاليتهاي تنظيم شده مانند "در دسترس براي خريد" يا "براي اجاره نامه" را درج كنيد.
منطقه خود را درگير كنيد - در صورت لزوم ، اصلاح كننده هاي منطقه را براي هدف قرار دادن مشتري و رهبري در اين نزديكي قرار دهيد.
به طور فزاينده اي صريح باشيد - توصيف كننده ها را در كلمات كليدي جستجوگرهاي دم بلند اضافه كنيد كه تمركز بيشتري روي ترافيك دارند.
در مورد فعاليت هاي ناخوشايند صحبت كنيد ، حتماً در مورد هدف جستجوگر فكر كنيد.
افراد طيف گسترده اي از موارد را در Google تايپ مي كنند. در حالي كه يك بار ، آنها اميدوارند كه به يك سايت سفر كنند. در موارد مختلف ممكن است آنها به سادگي در جستجوي تصاوير يا پاسخ سريع به يك استعلام باشند.
به عنوان يك قاعده ، شما به احتمال زياد نياز به هدف قرار دادن بندهاي ساعت داريد كه نشان مي دهد جستجوگر اميدوار است از خريد يك مورد يا دولت استفاده كند. اين بدان معناست كه وقتي شخصي يكي از يوها را نگاه مي كند
اينها بايد "انتظار خريدار" داشته باشند.
2. بهترين SEO را براي جستجوگرها در صفحه دنبال كنيد
در امتداد اين سطرها ، تحقيقات جنجالي خود را انجام داده ايد و مي دانيد اصطلاحات جستجو را دنبال كنيد.
شگفت انگيز! نكته زير SEO يكي ديگر از انفجارهاي گذشته است.
قابل اعتماد ، جستجوگرها روي صفحه هنوز يك پيشرفت سريع براي دستيابي به رتبه هاي بالاتر است.
گوشه هاي اين گوشه را با خطر بسيار زيادي برش دهيد. به شرطي كه محتواي صفحه ارائه خود را براي شرايط شفاف پيگيري نكرده باشيد ، مي توانيد رتبه هاي بالاتر را به طرز باورنكردني مشكل آور ببينيد.
اول از همه ، ما پيشنهاد مي كنيم كه در هنگام رسيدن به مقصد ، 2-4 بار به كلمه ي ساعت توجه كنيد.
سعي كنيد با اين حال بيش از حد پر انرژي باشيد. "پر كردن Catchphrase" در سال 2019 به شما كمك نمي كند. البته ممكن است مدتي قبل كار كرده باشد.
امروزه ، Google متمركز شده است كه تضمين مي كند ماده برتر با درجه اول در خدمت مشتري است. اين نبايد به طور غيرمنتظره اي باشد كه دوباره به كار خود ادامه مي دهد و دوباره مشتري را پشتيباني نمي كند. اين به سادگي تحريك كننده است.
بنابراين به سادگي حول يك سبك آهنگسازي مشخص كه در مورد مناسب شما در واژگان تماشا ادغام شده است ، محور شويد. در صورتي كه با اين كار مشكل داريد ، در تركيب تركيب خود به خودتان پاسخ دهيد ، بنابراين هر كس مي تواند بشنود.
ممكن است شما در مورد يك كافي شاپ به نظر برسيد ، اما به سلام ، هيچ كس نگفت كه اين كار ساده بوده است.
در مرحله بعد ، اطمينان حاصل كنيد كه پيش بيني خود در چند كليد مهم نشان داده مي شود.
عنوان صفحه
صفحه نمايش متا
مثل حلزوني URL
H1 يا H2
برچسب هاي alt
دو يا سه مورد از اينها به عنوان متغيرهاي موقعيت يابي در محاسبه گوگل شناخته شده اند و يك زن و شوهر از آنها براي بهبود CTR مفيد هستند
در صورت عدم استفاده از وردپرس ، كمترين تقاضاي رويكرد براي تغيير تصويرها و عناوين صفحه از طريق Yoast SEO (آنها فرم رايگان دارند). اين يك مدير سرمقاله تصويري را به ضبط صفحه شما مي دهد.
متا توضيحات آن را باور كنيد يا نه ، كه بايد كار كند!
بديهي است كه شما مي توانيد با پيشرفت در صفحه ، بهترين نتايج را كسب كنيد. در صورت خاموش كردن فرصتي كه بايد بيشتر برويد ، مي توانيد از راهنماي ما (كه شامل يك دستور كار رايگان براي دنبال كردن است) استفاده كنيد.
3. بهبود سرعت سايت شما
اين يك شيرين كاري SEO است كه بسياري در مورد آن فكر مي كنند ، اما موفق نشده اند.
بهبود بار بار سايت مي تواند يك مشكل اساسي باشد. با اين حال ، كاملا ارزش زمان و نشاط را دارد.
لخخل
نه تنها به طور انحصاري قادر به درك قابل پيگيري سايت شما خواهد بود ، بلكه باعث مي شود برخورد مشتري شما بهبود يابد و نرخ پرش را كاهش دهد.
ما در اينجا چند آجيل و پيچ و مهره را پوشش خواهيم داد ، با اين وجود در صورت خنثي كردن پيشرفت براي پيشرفت ، ما پيشنهاد مي كنيم به كنترل افزايش سرعت سايت ما نگاه كنيد. به همين ترتيب مي توانيد يك تجزيه و تحليل متني را كه ما با GTmetrix به هم وصل كرده ايم ، مشاهده كنيم تا يك سال پيش توزيع كنيم.
با يك بار ديگر رفتن به سمت GTmetrix و اجراي گزارشي در سايت خود شروع كرده و نشاني اينترنتي مربوط به گزارشي را كه ايجاد مي كند ، علامت گذاري كنيد. شما از اين به عنوان يك معيار براي به روز رساني هاي خود استفاده خواهيد كرد.
گزارش gtmetrix وحشتناك
در اين مدل كاملاً مسلم است كه اين سايت براي سرعت كافي كارآمد نيست. بديهي است ، شما مي توانيد بفهميد كه IGN يك سايت رسانه اي است. بنابراين به آنها اتاق تنفس را مي دهيم.
در هر صورت ، به احتمال زياد نيازي به گزارش خود نداريد تا به اين مورد شباهت داشته باشد.
زمان بار مناسب براي تمركز روي آن بين 3-5 ثانيه است. كمتر از 3 ثانيه شگفت انگيز است ، اما همه سايت ها گزينه اي براي دستيابي به آن درجه از ساده سازي ندارند. همراه با جبران ارز (تصاوير كمتر ، دستگاههاي نمايش كمتر با اجراي جاوا اسكريپت ، و غيره).
گزارش خود را جستجو كنيد و به دنبال پيشنهادهاي ارزيابي شده "بالا" باشيد تا آنجا كه اهميت دارد.
GTMetrix پيشنهادات سرعت سايت
من مي دانم كه اين امر بسيار جالب خواهد بود. خوشبختانه ، شما مي توانيد براي آشنايي با مسئله ، روي هر يك از موارد كليك كنيد ، و اينكه چگونه شما (يا يك مهندس) مي توانستيد به پيشرفتهاي مربوطه بپردازيد.
براي اين نكات جستجوگرها و راهنماهاي جستجوگرها ، راهنماي همراه را جستجو كنيد.
بهبود تصاوير: اين يكي براي تعيين ساده است. اگر در WordPress هستيد ، يك ماژول تقويت تصوير مانند EWWW Image Optimizer يا WP Smush را بارگيري كنيد. هر دو گزينه رايگان دارند كه مي تواند به سرعت اندازه سند تصاوير موجود در سايت شما را بهبود ببخشد.
منفي كردن JavaScript يا CSS بالقوه: اين نمايشگاه حاكي از آن است كه شما مي توانيد سوابق خاصي را براي استفاده در زمان بار صرفه جويي كنيد. يك بار ديگر ، وردپرس مجموعه اي از ماژول هاي رايگان را دارد كه مي تواند اين كار را براي شما انجام دهد ، شبيه به Better WordPress Minify يا Autoptimize.
Influence Broswer Caching: با استفاده از ذخيره سازي ، مي توانيد بارهاي بار را براي مهمانان مجدداً بهبود بخشيد. براي حل اين مشكل ، يك ماژول وردپرس مانند W3 Total Cache يا WP Rocket را امتحان كنيد. اينجا يك موضوع را مي بينيد؟
همانطور كه قبلاً به آن اشاره كردم ، كارهاي بيشتري در اينجا وجود دارد. هر چه ممكن است ، اين يك مرحله شروع مناسب است.
اين نكته سئو در برنامه عظيمي از امور كاملاً قابل توجه است ، بنابراين در صورت نياز به كمك براي تكميل آن ، ما يك متخصص را براي پشتيباني از شما تجويز مي كنيم. اين شوخي است
با وجود همه مشكلات
4- بهينه سازي قابل حمل
در صورتي كه سايت شما از قبل همه كاره پاسخگو نيست ، فرصتي عالي براي بررسي جعبه در مورد اين چيز غير قابل توصيف است.
در طي سالهاي اخير گوگل يك متغير نياز و متغير قابل حمل را ايجاد كرده است. علاوه بر اين ، تمام مواردي كه ممكن است در نظر بگيرم شامل مي شود.
اين "خبر قديمي" است كه مشتريان وب مجبور هستند از طريق يك محل كار / رايانه شخصي روي تلفن همراه قرار بگيرند. با اين حال ، در اينجا برخي از اطلاعات در حال انجام است تا به كمك نمايانگر اين نكته باشد.
استفاده قابل حمل و دسك تاپ
با توجه به اين الگوهاي ، Google به تازگي شروع به انتقال به پرونده اول قابل حمل خود كرده است.
بسياري از توليد كنندگان سايت و سوژه ها (براي وردپرس و موارد ديگر) پاسخگوي همه كاره "خارج از جعبه" خواهند بود. اما اين چيزي جز تضمين شده است. بنابراين اولين قدم اين است كه ببينيم سايت شما قابل حمل است يا نه؟
Google يك ابزار رايگان براي اين كار دارد. به سادگي اينجا را كليك كنيد ، سايت خود را وارد كنيد و گزارشي كه ايجاد مي كند را بخوانيد.
در صورت پاسخگو بودن همه كاره ، فوق العاده. اگر نه ،
با وجود همه مشكلات
4- بهينه سازي قابل حمل
در صورتي كه سايت شما از قبل همه كاره پاسخگو نيست ، فرصتي عالي براي بررسي جعبه در مورد اين چيز غير قابل توصيف است.
در طي سالهاي اخير گوگل يك متغير نياز و متغير قابل حمل را ايجاد كرده است. علاوه بر اين ، تمام مواردي كه ممكن است در نظر بگيرم شامل مي شود.
اين "خبر قديمي" است كه مشتريان وب مجبور هستند از طريق يك محل كار / رايانه شخصي روي تلفن همراه قرار بگيرند. با اين حال ، در اينجا برخي از اطلاعات در حال انجام است تا به كمك نمايانگر اين نكته باشد.
استفاده قابل حمل و دسك تاپ
با توجه به اين الگوهاي ، Google به تازگي شروع به انتقال به پرونده اول قابل حمل خود كرده است.
بسياري از توليد كنندگان سايت و سوژه ها (براي وردپرس و موارد ديگر) پاسخگوي همه كاره "خارج از جعبه" خواهند بود. اما اين چيزي جز تضمين شده است. بنابراين اولين قدم اين است كه ببينيم سايت شما قابل حمل است يا نه؟
Google يك ابزار رايگان براي اين كار دارد. به سادگي اينجا را كليك كنيد ، سايت خود را وارد كنيد و گزارشي كه ايجاد مي كند را بخوانيد.
در صورت پاسخگو بودن همه كاره ، فوق العاده. اگر نه ،...
با وجود همه مشكلات
4- بهينه سازي قابل حمل
در صورتي كه سايت شما از قبل همه كاره پاسخگو نيست ، فرصتي عالي براي بررسي جعبه در مورد اين چيز غير قابل توصيف است.
در طي سالهاي اخير گوگل يك متغير نياز و متغير قابل حمل را ايجاد كرده است. علاوه بر اين ، تمام مواردي كه ممكن است در نظر بگيرم شامل مي شود.
اين "خبر قديمي" است كه مشتريان وب مجبور هستند از طريق يك محل كار / رايانه شخصي روي تلفن همراه قرار بگيرند. با اين حال ، در اينجا برخي از اطلاعات در حال انجام است تا به كمك نمايانگر اين نكته باشد.
استفاده قابل حمل و دسك تاپ
با توجه به اين الگوهاي ، Google به تازگي شروع به انتقال به پرونده اول قابل حمل خود كرده است.
بسياري از توليد كنندگان سايت و سوژه ها (براي وردپرس و موارد ديگر) پاسخگوي همه كاره "خارج از جعبه" خواهند بود. اما اين چيزي جز تضمين شده است. بنابراين اولين قدم اين است كه ببينيم سايت شما قابل حمل است يا نه؟
Google يك ابزار رايگان براي اين كار دارد. به سادگي اينجا را كليك كنيد ، سايت خود را وارد كنيد و گزارشي كه ايجاد مي كند را بخوانيد.
در صورت پاسخگو بودن همه كاره ، فوق العاده. اگر نه ،...
5 نكته و ترفند ضروري SEO (2019)آواتاربي سام وارن12 سپتامبر 2019توجه داشته باشيد ويراستاران: اين مقاله به طور معمول تجديد مي شود. در صورتي كه مي خواهيد فرم 2018 را فاش كنيد ، اينجا كليك كنيد.يك سال ديگر گذشت و اين يك فرصت عالي براي نظارت بر جديدترين نكات و فريب سئو است.توضيحي كه ما اين راهنما را هر سال تهيه مي كنيم ممكن است براي كارآفرين عادي مشهود نباشد. در صورتي كه به سادگي با سئو كار خود را شروع مي كنيد ، مهم است كه به دليل تغييرات محاسباتي قابل پيش بيني گوگل ، تكنيك ها ، نكات و فريب همه نياز به پيشرفت بعد از مدتي دارند.به حقيقت گفته مي شود ، بيشتر آنچه كه فقط 5-6 سال عقب مانده است ، در سال 2019 اصلاً مناسب نيست.از همه صداقت ، پر كردن كلمات كليدي بدون شك مقاله اي اصيل بود. در آن زمان ، وبلاگ خصوصي وجود داشت كه سازمان دهي فرار انجام دهد. همچنين ، نبايد از فضاهاي دقيق مسابقه نيز غافل شويم.در حالي كه يك سال پيش در واقع سال قابل توجهي براي صنعت طراحي سايت طراحي شده بود ، اكثر استراتژي هاي سئو كه كار كرده اند (خوشبختانه) در سال 2019 موفق خواهند بود.با شمار زيادي از مشترياني كه به اداره هاي ما خريداري شده اند ، بخشي از اطلاعات قابل خزنده و خزنده وب را با سرعت قابل توجهي پيدا مي كنيم. اين بدان معناست كه ، يك نگاه پرندگان در مورد تلاش براي به دست آوردن رتبه هاي بالاتر مي داند ، و چه نمي كند.بنابراين بايد به تكيه هاي فلزي برسيم. در اينجا تركيبي از 5 نكته مهم و فريب دهنده سئو در نظر گرفته شده در سال 2019 آورده شده است.1. كلمات كليدي هوشمنددر صورتي كه نسخه اين مقاله 2018 ما را بخوانيد ، اين مورد امري عادي به نظر مي رسد. علاوه بر اين ، با توجه به شرايط فعلي.Catchphrase سؤال درباره يكي از استراتژي هاي سئو است كه (خوشبختانه) در طول سال ها تغيير زيادي نكرده است ، و احتمالاً يكي از ضروري ترين ها براي گرفتن حق است.اين امر در دستيابي به اشخاص ثالث ، سئو روي صفحه و ترويج مواد براي دستيابي ضروري است. به راستي ، در صورت انجام هرگونه مشاغل در وب ، بايد محدوديت هاي lookfrase را در برخي موارد وارد كنيد.در اصل ، كلمه كليدي قدرتمند كه روي زمينه هاي اصلي بسيار تمركز دارد ، هر برنامه SEO موثر است. كليك كنيد تا به TWEET برويدبه خاطر داشته باشيد ، كلمات كليدي در مورد اهميت و درك ويژه سايت شما براي شرايط پيگيري صريح تصميم مي گيرند.فهميدن چگونگي انتخاب بهترين كلمات كليدي تماشا و تمرين را لمس مي كند. اينگونه كه ممكن است استرس نداشته باشيد ، علم پيشرفته اي نيست.ما ملزومات زير آن را مي پوشانيم. به شرطي كه به يك راهنماي كلي احتياج داريد ، ما اينجا را براي شما ايجاد كرديم.مباني تحقيق Catchphraseبا ساختن يك مجموعه كوتاه از موضوعات ، موارد و يا كارهايي كه با تجارت شما مشخص شده است ، شروع كنيد. همه آنها را در صفحه گسترده ضبط كنيد.در مرحله بعد ، ما پيشنهاد مي كنيم از دستگاه بكارگيري دقيق دستگاه UberSuggest استفاده كنيم. اين به شما اطلاعات ارزشمند زيادي مي دهد ، و تغييرات انتخابي گيرنده را نيز بايد در نظر بگيريد.بنابراين با وارد كردن يك گيربكس به داخل دستگاه شروع كنيد.تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 1مي توانيد براي آشنايي با كلمه Watch اطلاعاتي را كه به دست آمده است بررسي كنيد. بعد ، بر روي "مشاهده همه ايده هاي كلمات كليدي" كليك كنيد.تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 2سرانجام ، اطلاعات مربوط به هر يك از تصميمات منحصر به فرد خود را در صفحه گسترده خود ارسال كنيد.تحقيقات كلمات كليدي Ubersuggest 3در حال حاضر قسمت لذت مي آيد.پيشروي اين پيش پا افتاده و انتخاب هاي غيرقابل استفاده را تخليه كنيد. برخي بيش از حد متمركز خواهند شد و برخي ديگر حجم بسيار كمي دارند.نكته اصلي پيشرفت ، يافتن هماهنگي بين شدت و درخواست است.در بيشتر مواقع غير از اين ، كلمات كليدي محبوبيت با جديت بيشتري براي كسب رتبه پيدا مي كنند. بنابراين ، مگر اينكه جنجالي بزرگ و عميق تري داشته باشيد ، فاصله اي استراتژيك از متمركزترين عبارات حفظ كنيد.سعي كنيد استرس نداشته باشيد. به طور منظم ، كلمات كليدي گسترده و علاوه بر اين مبهم ، ماهانه به ماه به نظر مي رسد اما هنوز ترافيك كم كيفيتي به نظر مي رسد.مراقب باشيد براي گرفتن عبارات در حجم متوسط كه پرونده تهاجمي كمي دارند ، هوشيار باشيد. اينها نمرات "SD" كمي دارند و بهتر از حجم شكار متوسط (دو يا سيصد نفر براي اصطلاحات تخصصي مفيد است).به شرطي كه در كشف مسيرهاي منطبق با اين شرايط مشكل داشته باشيد ، در تنظيم شرايط جستجوي هدف خود به شرح زير ضربه بزنيد:فعاليت تحريك - براي هدف قرار دادن مشتري هاي بالقوه ، عبارت هايي از فعاليت هاي تنظيم شده مانند "در دسترس براي خريد" يا "براي اجاره نامه" را درج كنيد.منطقه خود را درگير كنيد - در صورت لزوم ، اصلاح كننده هاي منطقه را براي هدف قرار دادن مشتري و رهبري در اين نزديكي قرار دهيد.به طور فزاينده اي صريح باشيد - توصيفگرها را بر روي كلمات كليدي SEO با دم بلند اضافه كنيد كه تمركز بيشتري در ترافيك را نشان مي دهد.در مورد فعاليت هاي ناخوشايند صحبت كنيد ، حتماً در مورد هدف جستجوگر فكر كنيد.افراد طيف گسترده اي از موارد را در Google تايپ مي كنند. در حالي كه يك بار ، آنها اميدوارند كه به يك سايت سفر كنند. در موارد مختلف ممكن است آنها به سادگي در جستجوي تصاوير يا پاسخ سريع به يك استعلام باشند.به عنوان يك قاعده ، شما به احتمال زياد نياز به هدف قرار دادن بندهاي ساعت داريد كه نشان مي دهد جستجوگر اميدوار است از خريد يك مورد يا دولت استفاده كند. اين بدان معناست كه وقتي شخصي يكي از مسيرهاي تبليغاتي عيني شما را جستجو مي كند ، بايد اين كار را انجام دهد
"انتظار خريدار" را داريد.2. بهترين SEO را براي جستجوگرها در صفحه دنبال كنيددر امتداد اين سطرها ، تحقيقات جنجالي خود را انجام داده ايد و مي دانيد اصطلاحات جستجو را دنبال كنيد.شگفت انگيز! نكته زير SEO يكي ديگر از انفجارهاي گذشته است.قابل اعتماد ، جستجوگرها روي صفحه هنوز يك پيشرفت سريع براي دستيابي به رتبه هاي بالاتر است.گوشه هاي اين گوشه را با خطر بسيار زيادي برش دهيد. به شرطي كه محتواي صفحه ارائه خود را براي شرايط صريح پيگيري نكرده باشيد ، مي توانيد رتبه هاي بالاتر را به طرز خارق العاده اي مشكل ساز ببينيد.اول از همه ، ما پيشنهاد مي كنيم كه در هنگام رسيدن به مقصد ، 2-4 بار به كلمه ي ساعت توجه كنيد.سعي كنيد با اين حال بيش از حد پر انرژي باشيد. "پر كردن Catchphrase" در سال 2019 به شما كمك نمي كند. البته ممكن است مدتي قبل كار كرده باشد.امروزه ، Google متمركز شده است كه تضمين مي كند ماده برتر با درجه اول در خدمت مشتري است. اين نبايد به طور غيرمنتظره اي باشد كه دوباره به كار خود ادامه مي دهد و دوباره مشتري را پشتيباني نمي كند. اين به سادگي تحريك كننده است.بنابراين به سادگي حول يك سبك آهنگسازي مشخص كه در مورد مناسب شما در واژگان تماشا ادغام شده است ، محور شويد. در صورتي كه با اين كار مشكل داريد ، در تركيب تركيب خود به خودتان پاسخ دهيد ، بنابراين هر كس مي تواند بشنود.ممكن است شما در مورد يك كافي شاپ به نظر برسيد ، اما به سلام ، هيچ كس نگفت كه اين كار ساده بوده است.در مرحله بعد ، اطمينان حاصل كنيد كه پيش بيني خود در چند كليد مهم نشان داده مي شود.عنوان صفحهصفحه نمايش متامثل حلزوني URLH1 يا H2برچسب هاي altدو يا سه مورد از اينها به عنوان متغيرهاي موقعيت يابي در محاسبه گوگل شناخته شده اند و يك زن و شوهر از آنها براي بهبود CTR مفيد هستنددر صورت عدم استفاده از وردپرس ، كمترين تقاضاي رويكرد براي تغيير تصويرها و عناوين صفحه از طريق Yoast SEO (آنها فرم رايگان دارند). اين يك مدير سرمقاله تصويري را به ضبط صفحه شما مي دهد.متا توضيحات آن را باور كنيد يا نه ، كه بايد كار كند!بديهي است كه شما مي توانيد با پيشرفت در صفحه ، بهترين نتايج را كسب كنيد. در صورت خاموش كردن فرصتي كه بايد بيشتر برويد ، مي توانيد از راهنماي ما (كه شامل يك دستور كار رايگان براي دنبال كردن است) استفاده كنيد.3. بهبود سرعت سايت شمااين يك شيرين كاري SEO است كه بسياري در مورد آن فكر مي كنند ، اما موفق نشده اند.بهبود بار بار سايت مي تواند يك مشكل اساسي باشد. با اين حال ، كاملا ارزش زمان و نشاط را دارد.نه تنها به طور انحصاري قادر به درك قابل پيگيري سايت شما خواهد بود ، بلكه باعث مي شود برخورد مشتري شما بهبود يابد و نرخ پرش را كاهش دهد.ما در اينجا چند آجيل و پيچ و مهره را پوشش خواهيم داد ، با اين وجود در صورت خنثي كردن پيشرفت براي پيشرفت ، ما پيشنهاد مي كنيم به كنترل افزايش سرعت سايت ما نگاه كنيد. به همين ترتيب مي توانيد يك تجزيه و تحليل متني را كه ما با GTmetrix به هم وصل كرده ايم ، مشاهده كنيم تا يك سال پيش توزيع كنيم.با يك بار ديگر رفتن به سمت GTmetrix و اجراي گزارشي در سايت خود شروع كرده و نشاني اينترنتي مربوط به گزارشي را كه ايجاد مي كند ، علامت گذاري كنيد. شما از اين به عنوان يك معيار براي به روز رساني هاي خود استفاده خواهيد كرد.گزارش gtmetrix وحشتناكدر اين مدل كاملاً مسلم است كه اين سايت براي سرعت كافي كارآمد نيست. بديهي است ، شما مي توانيد بفهميد كه IGN يك سايت رسانه اي است. بنابراين به آنها اتاق تنفس را مي دهيم.در هر صورت ، به احتمال زياد نيازي به گزارش خود نداريد تا به اين مورد شباهت داشته باشد.زمان بار مناسب براي تمركز روي آن بين 3-5 ثانيه است. كمتر از 3 ثانيه شگفت انگيز است ، اما همه سايت ها گزينه اي براي دستيابي به آن درجه از ساده سازي ندارند. همراه با جبران ارز (تصاوير كمتر ، دستگاههاي نمايش كمتر با اجراي جاوا اسكريپت ، و غيره).گزارش خود را جستجو كنيد و به دنبال پيشنهادهاي ارزيابي شده "بالا" باشيد تا آنجا كه اهميت دارد.GTMetrix پيشنهادات سرعت سايتمن مي دانم كه اين امر بسيار جالب خواهد بود. خوشبختانه ، شما مي توانيد روي هر يك از موارد كليك كنيد تا با موضوع مورد نظر آشنا شويد ، و اينكه چگونه شما (يا يك مهندس) مي توانستيد به ارتقاء هاي مربوطه نزديك شويد.براي اين نكات جستجوگرها و راهنماهاي جستجوگرها ، راهنماي همراه را جستجو كنيد.بهبود تصاوير: اين يكي براي تعيين ساده است. اگر در WordPress هستيد ، يك ماژول تقويت تصوير مانند EWWW Image Optimizer يا WP Smush را بارگيري كنيد. هر دو گزينه رايگان دارند ، كه مي تواند به سرعت اندازه سند تصاوير در سايت شما را بهبود ببخشد.منفي كردن JavaScript يا CSS بالقوه: اين نمايشگاه حاكي از آن است كه شما مي توانيد سوابق خاصي را براي استفاده در زمان بار صرفه جويي كنيد. يك بار ديگر ، وردپرس مجموعه اي از ماژول هاي رايگان دارد كه مي توانند اين كار را براي شما انجام دهند ، شبيه به Better WordPress Minify يا Autoptimize.Influence Broswer Caching: با استفاده از ذخيره سازي مي توانيد بارهاي بار را براي مهمانان مجدداً بهبود بخشيد. براي حل اين مشكل ، يك ماژول وردپرس مانند W3 Total Cache يا WP Rocket را امتحان كنيد. اينجا يك موضوع را مي بينيد؟همانطور كه قبلاً به آن اشاره كردم ، كارهاي بيشتري در اينجا وجود دارد. هر چه ممكن است ، اين يك مرحله شروع مناسب است.اين نكته سئو در برنامه عظيمي از امور كاملاً قابل توجه است ، بنابراين در صورت نياز به كمك براي تكميل آن ، ما يك متخصص را براي حمايت از شما تجويز مي كنيم. اين توجيه است ، با وجود همه مشكلات!4- بهينه سازي قابل حملدر صورتي كه y
سايت ما به هيچ وجه پاسخگو نيست ، اين يك فرصت عالي براي بررسي جعبه اين چيز غيرقابل توصيف است.در طي سالهاي اخير گوگل يك متغير نياز و متغير قابل حمل را ايجاد كرده است. علاوه بر اين ، تمام مواردي كه ممكن است در نظر بگيرم شامل مي شود.اين "خبر قديمي" است كه مشتريان وب مجبور هستند از طريق يك محل كار / رايانه شخصي روي تلفن همراه قرار بگيرند. با اين حال ، در اينجا برخي از اطلاعات در حال انجام براي كمك به نمايانگر اين نكته است.استفاده قابل حمل و دسك تاپبا توجه به اين الگوهاي ، Google به تازگي شروع به انتقال به پرونده اول قابل حمل خود كرده است.بسياري از توليد كنندگان سايت و سوژه ها (براي وردپرس و موارد ديگر) پاسخگوي همه كاره "خارج از جعبه" خواهند بود. اما اين چيزي جز تضمين شده است. بنابراين اولين قدم اين است كه ببينيم سايت شما قابل حمل است يا نه؟Google يك ابزار رايگان براي اين كار دارد. به سادگي اينجا را كليك كنيد ، سايت خود را وارد كنيد و گزارشي كه ايجاد مي كند را بخوانيد.در صورت پاسخگو بودن همه كاره ، فوق العاده. اگر نه ،
گزارش سئو: كدام ماده متريك و چگونگي استفاده از آنها به خوبي
- دوشنبه ۳۰ دی ۹۸ ۱۷:۵۲
- ۷۸۰ بازديد
- ۰ نظر