چيزهايي كه هستند ، به دليل فريب بخش گذشته ، فكر مي كنيد تبليغات google adwords كاملاً سر راست است؟ شما مي توانيد براي توليد تبليغات و درآمد بيشتر تبليغات را اجرا كنيد. مي توانيد موارد بيشتري را در وب بفروشيد.
مي توانيد ترافيك بيشتري به سايت خود داشته باشيد. در هر صورت ، با كمال تأسف ، پيشرفت چنداني مستقيم نيست. موارد مختلفي براي مقابله وجود دارد. ما بررسي خواهيم كرد كه در بخش ديگري ، به هر حال تا اطلاع ثانوي ، بايد در مورد مزاياي تبليغات google adwords به عنوان يك مرحله تبليغاتي صحبت كنيم.
در حالي كه ممكن است به نظر مي رسد امكان كمك به وجه نقد در Adwords يك مسئوليت طاقت فرسا باشد ، نتايج حاصل از آن عملا لحظه اي و سرراست است. به همين دليل است كه هر پني را كه براي آن خرج مي كنيد شايستگي دارد.
مزاياي Google AdWords
مزاياي استفاده از تبليغات google adwords
1) Adwords سريعتر از SEO كار مي كند
بالاترين مزيت Google AdWords اين است كه سريعتر از SEO كار مي كند. هم SEO و هم Google AdWords تكنيك هاي تبليغاتي در زمينه خزنده وب هستند تا ترافيك و پيشتاز بيشتري ايجاد كنند. به هر صورت ممكن است ، يك جنگ صليبي AdWords بسيار پيشرفته مي تواند خيلي سريعتر عمل كند تا يك كسب و كار بتواند از اولين نقطه مورد نظر در جستجوي خود برخوردار شود.
در اينجا چند دليل براي موفقيت سريعتر و فزاينده ذكر شده است
شما مي توانيد بر روي عكس العمل هاي متعدد يكي پس از ديگري تمركز كنيد.
مي توانيد جنگ صليبي را در هر نقطه اي كه بخواهيد بكشيد.
تبليغاتي كه در بالاترين نقطه صفحه مشاهده مي شود ، قابل درك سريع هستند.
بديهي است ، اين بدان معنا نيست كه شما بايد از منابع طبيعي چشم پوشي كنيد ، زيرا آنها مزاياي طولاني تري دارند. در هر صورت ، با AdWords احتمال برتر رانندگي بيشتر وجود دارد و به سرعت پيش مي رود. علاوه بر اين ، مرحله به طور فزاينده اي سر راست است و شما دقيقاً مي دانيد با تبليغات چه مي گذرد.
سپس دوباره ، بهبود سايت ، هرچند سودمند ، يك فرايند طولاني است. براي رتبه بندي در هر مسير دستيابي ، به يك تن ثابت و مقدار زيادي از مقالات با ظرافت و پشت پرده نياز دارد. علاوه بر اين ، و هنوز هم ، در پايان روز ، مدتي طول مي كشد تا آنها قدرت مهم را انتخاب كنند.
Google Adwords اساسا. تبليغات به شما امكان درك لحظه اي را با هزينه لحظه مي دهند ، گرچه SEO مي تواند دستاوردي طولاني داشته باشد ، البته اين امر به شرط اعمال ماهيت ماده خود است.
به هر شكلي كه ممكن است ، من اينجا نيستم كه درباره مزاياي يك روش شناسي نسبت به ديگري بحث كنم. شما بايد از هر دو استفاده كنيد ، در عين حال در مورد مدت زمان دستيابي معقول باشيد ، و از ميزان استفاده از پول و هزينه هاي لازم براي هر دو استفاده كنيد.
2) ذهن آگاهي برند را افزايش دهيد
گوگل ادز ، علي رغم افزايش ترافيك ، ضربه محكم و ناگهاني و تغييرات ، روشي مفيد براي آگاه سازي افراد در مورد تصوير شما است. براي تأييد اين موضوع ، گوگل به همراه Ipsos بطور همزمان از 12 عمودي ، مستقيماً از اتومبيل گرفته تا خرده فروشي ، يك معاينه متقابل را انجام داد. مشخص شد كه تبليغات جستجو ميزان ذهن آگاهي را به ميزان 6/6 درصد افزايش مي دهد.
مزاياي استفاده از تبليغات google adwords - ذهن آگاهي از برند
منبع: Google
با توجه به سئو ، رتبه شما به مقدار جستجوي نام تصوير و انواع آن نيز بستگي دارد. اين توضيح ديگري است كه شما بايد براي ايجاد ذهن آگاهي از برند از طريق جستجو ، دقيقاً به عنوان تبليغات نمايش نشان دهيد.
3) از طريق صندوق ورودي Gmail خود به مشتريان بيشتري دسترسي پيدا كنيد
يكي از پر كاربردترين روشهاي تبليغاتي در هر مشاغل ، نمايش دادن ايميل است ، به همين دليل تبليغات gmail نيز مي تواند مفيد باشد. در سپتامبر 2015 ، Google تبليغات Gmail محلي را با تبليغ در گوگل ادز گنجانيد و آن را در دسترس همه حاميان مالي قرار داد ، اين بدان معناست كه مي توانيد از طريق صندوق ورودي جيميل خود به چشم اندازهاي بيشتري برسيد.
به طور معمول ، تبليغات Gmail در برگه پيشرفت ظاهر مي شوند ، اما يك بار در حالي كه مي توانيد آن را در تب اجتماعي نيز مشاهده كنيد. اين تبليغات در دو بخش كار و موبايل انجام مي شود. از آنجا كه تبليغات Gmail با هزينه و هزينه قابل توجهي كمتر از تبليغات جستجو ، به شرطي كه برنامه كمي هزينه داشته باشيد ، در اين مرحله مي توانيد تبليغات Gmail را نيز امتحان كنيد.
تبليغات قابل حمل Gmail:
مزاياي استفاده از Google Adwords - تبليغات Gmail در همه كاره
تبليغات منطقه كار Gmail:
مزاياي استفاده از Google Adwords - Gmail Ad در منطقه كار
مدل KCB:
بسياري از سازمان ها هنوز توجه ندارند كه چگونه تبليغات Gmail قانع كننده باشد. در هر صورت ، سازمان جمع آوري KCB "Squad Digital" ظرفيت آنها را درك كرد. آنها با استفاده از تبليغات Gmail ، يك سيستم سني سرب ايجاد كردند و اين نتايج هستند.
مزاياي استفاده از google adwords - تبليغات gmail
منبع: ThinkWithGoogle
4) مجدداً با ميهمانان سايت خود ارتباط برقرار كنيد
احتمالاً جالبترين مزيت Google AdWords اتصال مجدد با ميهمانان سايت شما است. اجازه بدهيد من گسترش پيدا كنم.
شما ممكن است در سايت خود مشتري پنجره داشته باشيد. اينها افرادي هستند كه از هر يك از صفحات سايت شما بازديد كرده اند اما هيچ اقدامي انجام نداده اند. چگونه به آنها كمك مي كنيد تا شما را به خاطر بسپارند و چه كارهايي را مي توانستيد انجام دهيد؟ نمايش صليب بازاريابي و جنگهاي صليبي RLSA.
الف) اظهار نظر در نماي ساده ترتيب:
اين كمك مي كند تا با تمركز روي ميهمانان در سايتهاي تبليغي مختلف با استفاده از تصاوير پرچمدار ، ميهمانان را تمركز كنيم. انتظار داريد كه يك تجارت حركت داشته باشيد و يك مهمان در جستجوي بسته هاي تايلند است. به هر صورت ممكن است بنا به دلايلي نامعلوم ، او تصميم بگيرد بدون دستيابي از آن خارج شود. شما به راحتي مي توانيد يك ليست بازاريابي مانند ليست زير را براي هدف قرار دادن او تهيه كنيد.
مزاياي استفاده از تبليغات google adwords - بازاريابي
مانند سوابق بازاريابي مجدد ، مي توانيد سوابق پنهان كاري را نيز انجام دهيد (همانطور كه قبلاً ظاهر شد). اين سوابق پنهان تضمين مي كند كه شما اهداف جديد را هدف قرار مي دهيد و تبليغاتي را براي افرادي كه تازه تغيير كرده اند انجام نمي دهيد.
ب) سازماندهي بازاريابي در مورد جستجو:
RLSA نشان دهنده ليست هاي بازاريابي براي تبليغات جستجو است. همانطور كه از نام نشان مي دهد ، تلاش هاي دوباره بازاريابي در مورد تحقيق ، دقيقاً مثل بازاريابي ارائه ، انجام مي شود. علاوه بر اين ، مروج بايد در اين جنگ صليبي مسيرهاي صحيح را وارد كند. بنابراين ، تبليغات Google ادز مي تواند تحقيق پيگيري مشتري را با كلمه كليدي تماشا و ليست بازاريابي هماهنگ كند. اين به Google كمك مي كند تا تبليغات مربوطه را براي هر جستجوي جستجو نشان دهد.
مزاياي تبليغات google adwords
از آنجا كه ميهمانان به تازگي از سايت شما بازديد كرده اند ، هنگام ديدن تبليغات بازاريابي شما ، احتمال تغيير بيش از حد به آنها منجر مي شود.
مدل Edfa3ly:
آيا به هر حال فكر كرده ايد كه مجدداً دوباره روي دو سيستم كار كنيد. از Edfa3ly مستقر در قاهره بدست آوريد. اين يك سازمان خريد اينترنتي است و آنها به طور همزمان بازاريابي روي اين دو سيستم انجام داده اند و مي دانند كه چگونه مي توانند 85 درصد درآمد خود را بسازند.
مزاياي استفاده از Google Adwords
منبع: ThinkWithGoogle
5) ارائه خود را با اطمينان اندازه گيري كنيد
تعيين كميت در نتيجه اعلاميه هاي عادي مانند مقالات ، راديو ، ارتباطات تلويزيون ، تلويزيون ديجيتال ، تابلوهاي روباز ، دفترچه ها و غيره بسيار خارق العاده است. به همين ترتيب ، آنها نسبت به Google AdWords هزينه بالايي دارند. شما نمي توانيد حد مالي خود را كنترل كنيد و هزينه كنيد. همچنين ، چاه چشمه نشات گرفته از اين رسانه ها را نمي دانيد ، مگر اينكه مشتري شما تصميم به كشف آن بگيرد. بنابراين ، محاسبه ROI از رسانه معمولي فوق العاده دشوار خواهد بود.
به هر شكلي كه ممكن است ، AdWords ، دوباره ، به شما اطلاع مي دهد دقيقاً چه اتفاقي با جنگ صليبي رخ داده است. شما مي دانيد:
چه كسي روي تبليغات شما ضربه زده است.
چه تعداد سرب توليد شده است.
از AdWords به سايت خود چقدر ترافيك داريد.
كدام كليد واژه بيشترين ميزان ترافيك و پيشرو را ايجاد كرده است.
چه مقدار در هر سرب براي شما هزينه دارد.
اين امر باعث مي شود كه تبليغ كنندگان بتوانند آنچه را كه كار مي كند و چه نكردند ، درك كنند. با استفاده از اين داده ها ، شما مي توانيد جنگهاي صليبي خود را تغيير دهيد تا زماني كه به نتايج ايده آل برسيد.
6) بيشتر با استفاده از تبليغات خود كاوش كنيد
اشتباه براي عنوان؟ همانطور كه بيان كردم ، هنگامي كه حساب Google AdWords خود را با حساب Google Analytics خود رابط مي كنيد ، تحقيقات بيشتري وجود دارد. AdWords مرحله فوق العاده اي است اما به شما امكان نمي دهد متوجه شويد افراد متعاقب ضربه زدن به تبليغات چه مي كنند. به همان شكلي كه ممكن است ، معاينه Google شما را قادر مي سازد درك كنيد ،
تا چه اندازه يك مهمان در يك صفحه باقي مانده است
از چه تعداد صفحه بازديد شده است
ريكوچ سرعت نقطه ورود خود را
بينش در مورد مهمانان جديد و بازگشت مهمانان و به طور قابل توجهي بيشتر.
با اتصال آنها به يكديگر ، اطلاعات قابل توجهي در درك خود خواهيد داشت. يك تبليغ كننده مي تواند كل اجراي تبليغات Google را تعيين كند. او مي تواند جلوي تماشاي / نبردها و تبليغات غيرقابل اجرا را متوقف كند و انواع مختلفي را براي پشتيباني از نتايج شما انجام دهد. اين اطلاعات همچنين مي تواند به عنوان يك كپي سخت در مقالات / ارسال هاي بيشتر با استفاده از عبارات ضربتي كه براي كار شما بهترين كار را انجام مي دهند ، كمك كند. با استفاده از آن دسته از مقاصد صحيح مي توانيد براي پيگيري هاي طبيعي نيز رتبه بهتري داشته باشيد.
مدل Swissôtel هتل ها و اقامتگاهها:
هتل ها و استراحتگاه هاي Swissôtel مجموعه اي از اقامتگاه هاي فانتزي در سراسر جهان است. آنها نتوانستند از آنچه اتفاق مي افتد پس از بازديد مهمانان از تبليغات استفاده كنند. علاوه بر اين ، آنها بايد بدانند كه "رفتار ميهمانان پرداخت شده با آنچه در مورد ميهمانان طبيعي است ، متفاوت است". بنابراين ، باربارا پززي ، مدير Analytics در سازمان از قسمت Google Analytics استفاده كرده و از تبليغات جستجوي Google خود تغيير داده است.
مزاياي استفاده از Google Adwords
7) با مخالفت خود بهتر مقابله كنيد
در زماني كه شخصي به دنبال چيزي است كه با مورد / اداره هاي شما در وب مشخص شده است و شما در حال تبليغ نيستيد ، اما رقباي شما در اين مرحله هستند كه دلخوري شما را به همراه دارد. شما در يك ثانيه تقسيم كار را از دست خواهيد داد.
شما بايد مراقب باشيد تا آنها درك كنند كه چگونه تجارت خود را پيش مي برند ، چه نوع تبليغاتي را اجرا مي كنند و غيره. ترتيب مستقيم Google AdWords شما را به انجام اين كار تشويق مي كند. درهاي باز را كه به سمت شما مي آيند ، بكشيد و خود را از مخالفت خود جدا كنيد.
در حال حاضر شما انگيزه هايي براي تبليغ در Google AdWords داريد. هر طور كه ممكن است ، ما مي پوشيمuld بررسي كنيد كه آيا اين مرحله به خوبي از نظر هر تخيل براي شما مناسب است.
پاداش: چه كسي مي تواند از Google AdWords استفاده كند؟
شما نبايد استفاده از Google AdWords را به اين دليل آغاز كنيد كه همراهتان موفقيت خود را با آن پيدا كرد. شما بايد در ابتدا بدانيد كه باعث ايجاد دانشكده ها براي شما و تجارت شما مي شود و به شرطي كه اين كار را انجام دهد ، چه نوع تبليغاتي براي شما بهتر است.
Google AdWords فقط به شرطي كه اين معيارها را رعايت كنيد ، راه حل تجارت شما خواهد بود:
آيا گروه تماشاگران شما در وب هستند؟
آيا كلمات كليدي ديده بان با جستجوي مشاغل شما در وب مشخص مي شوند؟ براي كاوش در اين زمينه از برنامه كليد واژه Google استفاده كنيد. در يك يادداشت شخصي ، من پيشنهاد مي كنم وقتي حجم جستجوي پايه بيشتر از 500 در هر ماه باشد ، اين پيش نويس را مي توان پيشنهاد داد و اين حجم استعلام الگوي صعودي را نشان مي دهد.
آيا مجلات و بلاگ نويسان آنلاين مقالاتي را توزيع مي كنند كه با صنعت يا اداره شما شناخته مي شوند؟
در جستجوي كلمه عبور آنلاين خود براي بررسي اينكه آيا Google جوابهاي مربوطه را سلب مي كند يا خير.
CPC چيست ؟
آيا رقباي شما در وب (كانال هاي پرداخت يا پرداخت نشده) مشاركت مي كنند؟
از دستگاه هاي داراي كلمات كليدي مانند سازمان دهنده كليد واژه Adwords ، WordStream ، MOZ ، ابزار كلمات كليدي و موارد ديگر براي بررسي تابلو استفاده كنيد
- یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ ۱۶:۴۶
- ۴۰۴ بازديد
- ۰ نظر